Manlig återkomst

Idag har jag, Mr. Awesome, beslutat mig för att mänskligheten har lidit nog, och har därmed bestämt mig för att avsluta ert lidande och återuppta mitt bloggande.

Sedan jag sist skrev, har jag som vanligt levt ett otroligt awesome liv; för närvarande har jag sommarlov, något som är extra awesome i och med att jag har det. Om några veckor ska jag dock bege mig till SÖS, för att fortsätta denna sommar med mitt nästan-lika-awesome sommarjobb. Om någon av er, obetydliga läsare, skulle känna för att beskåda min awesomeness på nära håll, rekommenderar jag därför er att drabbas av cancer någon gång mellan vecka 28 och 32.
Nu när jag tänker på det inser jag att det måhända är orättvist av mig att jobba på ett så offentligt ställe, eftersom mina fans i värsta fall kanske förhindrar läkarnas arbete; men, sådant är livet som awesome.

Stay healthy
/Mr. Awesome

Kommentarer
Postat av: Gisella/midget

sv: jag svär det var du :'(

ja den är inte klar än men jag är på väg mot rätt väg hihih :D

2010-08-22 @ 16:39:03
URL: http://giizmo.blogg.se/
Postat av: Gisella

sv: she is so god damn beautiful

2010-10-24 @ 19:41:41
URL: http://giizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0