Manlig bio

Ikväll besökte jag, samt några av mina goda (men självfallet, inte fullt lika awesome) vänner biografen Söder för att beskåda den otroligt manliga filmen Green Zone. Innan detta åt vi dock på Taco Bar; även det var, för att använda ett av mitt favoritord, awesome.

Filmen i sig var enligt mig mycket sevärd. Då den är regisserad av Paul Greengrass, regissören till de två senare Bourne-filmerna, och samtidigt besitter Matt Damon i huvudrollen, är filmen i princip ytterligare en "The Bourne whatever", fast i Irak. Därmed inte sagt att detta faktum gjorde filmen sämre. Som ett fan av Bourne-filmerna (och, måste jag erkänna, även Matt Damon), var detta ett klart plus i min bok. Den totala avsaknaden av romans (och så gott som på kvinnor) var även detta mycket välkommet.

Således kan jag varmt rekommendera denna film. Se den, och känn er (nästan) lika awesome som mig!
/Mr. Awesome

Kommentarer
Postat av: Gisella

manliga awesome man! uppdatera din awesome blogg. innan jag hittar en ny man

2010-05-15 @ 22:30:39
URL: http://giizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0